tiistai 20. marraskuuta 2012

Onnistunut päivä(kö)

Aamu alko tavallisesti sillä että taistelin itteni ylös sängystä, koska tänään oli ihan pakko mennä kouluun. Oli nimittäin äidinkielen tekstitaidon preli. Se oli vaikee! No ajattelin kuitenkin että se on vaan preli, että pääasia saada siihen paperille edes jotain. Prelissä piti istua puoli12 asti, joten nukuin sitten loppuajasta kun mulla sitä aikaa tuppaa aina jäämään ylimäärästä.

Prelin jälkeen suuntasin itteni koulun kuntosalille muutaman kaverin kanssa. Ai että kun tuntu hyvältä kun tuntu paikoissa kun siellä teki. Sit kun pääsin kotiin, kävin vielä koiran kanssa 15min lenkillä juosten ja illalla meen vielä sit paaljon pidemmän lenkin kaverin kanssa. En oo edes syönyt tänään hirveesti muutakun ne eväät mitä mulla oli siellä prelissä mukana, eli kaks leipää, viinirypäleitä ja kaks pillimehua. Toivottavasti tän päivän annos pysyy myös noin pienenä!




Nyt siirrän itteni koulukirjojen pariin mutta onneks seuraava koe on vasta ens viikon maanantaina!

24 kommenttia:

  1. Joo anteeks vaan. Tulet toisten blogeihin ''liitytkö lukijaks tarviin tsemppii'' ja nyt kirjottelet kuinka paljon liikut ja kuinka vähän syöt.. Jotain rajaa..

    VastaaPoista
  2. on kyllä vähän tyhmää jos tolleen teet miten "jemppuQ" sanoi.. toivottavasti saat motivaatiota yhen anorektikon blogista minkä löysin tässä muutama päivä sitte: http://hereicomefreedom.blogspot.fi/ ja mä tarkotan motivaatiota lopettaa tollanen ajattelu ja tervehtyä! kannattas varmaan miettii haluutko tollasen elämän oikeesti :/ mä toivon että et halua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos mulla on puolipäivää onnistunut, tarkottaako se sitä että en tartte tsemppiä tms ? :O en tajua. Jokasella on varmasti niitä hyviäkin päiviä, mulla se oli tänään, mutta ei oo kyllä enää.. Siihen asti ruokailut oli onnistuneen vähäsiä, mutta hyi että, nyt oon syöny ku possu.

      Poista
    2. tsemppiä ehkä tarvitset mutta et demittäjiltä. kai sä katoit ton blogin? ehkä sä sit haluut tollasen elämän..

      Poista
  3. Pointti tässä jutussa ehkä onkin se, että mainostat parantumisblogeissa kun tarkoituksesi ei lähimaillakaan ole parantua...

    Kommentissasi Jempun blogiin olisi luullut vähän toista nimittäin. Ja tuskin Jemppu sua haluaa tsempata tähän paskaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole tsemppaamassa itseäni anoreksiaan, vaan haluan päästä siitä eroon, vaikka se ei kokonaan mulla vielä oo.

      Poista
  4. vaikutat siltä kun tahalleen yrittäisit saada itsellesi anoreksiaa, mitä sulla todellisuudessa ei oo vielä lähimaillakaan. Koitat pakosti olla syömättä ja liikkua paljon, et vaikuta siltä ollenkaan, että haluaisit "parantua" ? On toisaalta vähän säälittävä kerätä tsemppari lukijoita "parantumis blogiin" kun tästä ei sellaista kuvaa saa ollenkaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. Niinkun jo aikasemmin kirjotin niin tarkottaako se sitä, jos yks päivä on vähän ''parempi'' kuin muut niin heti pitäs olla sillee et jee kaikki on hyvin. Kuten kerroin myös mulla on masennusta.....

      Poista
    2. Sori kun vielä kommentoin, mutta miten se on hyvin mennyt päivä parantumisen ja normaalisti syömisen kannalta, kun syöt pari leipää ja hedelmää päivässä??

      Toivon tottakai että voisit syödä normaalisti ja pitää itsestäsi jne. -parantua, mutta blogisi postaukset antavat ymmärtää juuri sitä, että yrität laihtua ja sairastua.

      Poista
    3. No eikö yleensä sairas halua kaikkea muuta kuin parantua ja näkee ne hetket onnistumisina kun muiden mielestä on menossa vain alaspäin?

      Poista
    4. alat olemaan sori nyt vaan mutta säälittävä. parantumisblogi tämä ei ole koska et sairas olekaan. en uskoisi sinun olevan 18-vuotias.

      Poista
    5. öö anteeks mitä? en oo sairas vaikka mulla on todettu keskivaikea masennus.. Terve.

      Poista
    6. tarkotin anoreksiaa........... -.-

      Poista
  5. Mä itse olin tossa tilanteessa että liikuin paljon ja söin vähän toivoen laihtumista, kyllähän mä laihduin mutta ei se kestänyt paria kuukautta kauemmin. Nyt oon jopa miinuksen puolella tän asian takia, joten kannattaa keskittyä oikeaan syömiseen! Joillakin tämä toimiikin, mutta itselläni ei:/ Miksi haluat laihtua? Kannattaa oppia olemaan oman kropan kanssa sujut vaikka millainen kroppa onkaan! Mä kuitenkin toivotan kaikkea hyvää sulle ja toivon ettei sulla tämä mene yli rajojen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluan laihtua siks, koska mielestäni mulla on vähän ylipainoo.. Toivon kyllä itekin ettei tää mee liiallisuuksiin, enkä sitä haluakaan. Pari kiloo vaan..

      Poista
    2. valitettavasti toi on niin yleistä että sanotaan "pari kiloo vaan.." ja pian maataankin sairaalassa. :/

      Poista
    3. En ajatellut saada itseäni sairaalakuntoon, en todellakaan:)

      Poista
    4. tuskin kukaan onkaan niin valmiiksi jo ajatellut että laihdutampas nyt itseni sairaalakuntoon. laihduttamisesta voi tulla vain pakkomielle ja pian ei tajuakaan enään miten laiha on vaan näkee itsensä lihavana.

      Poista
    5. Mun kaverit kyllä varmasti siinä vaiheessa viimeistään pakottaa mut hoitoon kun huomais mun olevan langan laiha..

      Poista
  6. miun mielestä sie vaan haluut tehdä itsestäsi sairaan, käytät kokoajan tekosyynä masennustasi.. "normaali" anorektikko ei puhuisi asioista tuollein.. Ja jos sulla ois anoreksia tulossa et tajuais tuollasi asioita kuten "No eikö yleensä sairas halua kaikkea muuta kuin parantua ja näkee ne hetket onnistumisina kun muiden mielestä on menossa vain alaspäin?" pitäisit itseäsi normaalina mutta vain liian läskinä.. en nyt oikeasti ymmärrä mikä siun pointti tässä blogin pitämisessä on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no sori vaan.. Ei oo siun pakko tulla kommentoimaan ja aukomaan päätä jos ei siuta kiinnosta.

      Poista
    2. täysin samaa mieltä !! siis anon kanssa

      Poista
    3. Voit olla mitä mieltä vaan, mutta älä pliis tuu huutelemaan kun et tiiä mitä mieltä mää oon....

      Poista