maanantai 19. marraskuuta 2012

Aloitus.

Syömishäiriötäkö?

En ole aivan varma, sairastanko jonkinasteista syömishäiriötä, mutta reilu vuoden mulla on ollut suuri viha itteeni kohtaan siitä, että oon liian läski tms. Mulle on todettu keskivaikea masennus ja oon käynyt sen takia terapiassa, mutta siitä ei oo mitään apua. Kaverit pakotti terkkarille ja nyt oon käynyt siellä hetken. Terkkarin kanssa sovittiin aika koululääkärille, mutta siellä en oo vielä ehtinyt käymään. Aika on vasta noin puolentoista viikon kuluttua.

Mulla on myös paljo ahdistus kohtauksia, suurimmaks osaks iltasin, ja sillon en nää mitää  positiivista mistään asiasta. Ajatukset pyörii vaa'an ympärillä ja käynkin siinä joka päivä monta kertaa.. Ahdistun jos en pääse siihen, mutta ahdistun myös jos käyn siinä ja numerot onkin liian suuria.. En oikein tiiä mitä tässä pitäis tehdä, muutakun laihdutta...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti