perjantai 23. marraskuuta 2012

Koeviikko.

Meillä on nyt meneillään koeviikko ja siks täällä blogin puolella hiljasempaa. Ajattelin panostaa kunnolla, kun toisiks viimenen koeviikko koko lukioaikana, niin haluisin saada hyvät numerot.


Tänään kävin taas terkkarilla, ihan vaan vaihtamassa kuulumisia, ja kertoo millä fiiliksellä oon ollu viikon. Ens viikolla ois sitten koululääkäri aika, jossa päätetään että mitä tälle kaikelle ahdistukselle oikeen tehään.. Tällä viikolla on himona vaan ahdistanu just syömisten jälkeen, mutta oon saanu syötyä!! Oon kyllä käynyt myös lenkillä ja salilla, mutta ruokaa on mennyt alas ja siellä ne on pysynytkin, hyvä minä! :)



 
Viikonlopun suunnitelmia mulla ois huomenna salille menoo ja sit illalla näen yhtä kaveria pitkästä aikaa ja me mennään kylpylään pulikoimaan ja sen jälkeen mahdollisesti syömään, toivottavasti pystyn! Sunnuntaina onkin sitten taas reenien vuoro ja pian tää viikonloppu on sitten taas ohitte.

Mutta nyt viikonlopun viettoon! Heippa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti