keskiviikko 19. joulukuuta 2012

New Start.

Pitkästä aikaa!

En oo saanut pidettyä mitään ruokapäiväkirjaa koska mä olin viime viikon kipeenä eikä oikein tullut syötyä mitään! Viime päivät on muutenkin vähän menny miten on joten nyt on pakko ottaa itteään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. Viime päivinä muutenkin oon tullut täyteen tosi helposta. Oon syönyt ihan vähän vaan niin mä oon jo ihan ähkynä ja tuntuu kun oisin kurkkua myöten täynnä kirjaimellisesti ruokaa ja voisin vaan oksentaa kaiken ulos. Mutta ei. Sitä mä en oo vielä sortunut tekemään enkä sorrukkaan.

Ajattelin tammikuussa alottaa kaiken uudelleen. Asentan itelleni selkeän ja saavutettavan tavotteen jota mä lähden tavottelemaan. Punnitten itteni, otan ylös rasvaprosentit ja lihasten määrät. Mittaan kaikki mittani ja otan kuvat. Sit siitä lähden tiputtamaan painoa, sano muut mitä sano. Tää on mun elämä ja mä elän sen niin että mä oon tyytyväinen siihen. Piste.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti